با شروع سال جدید خیلی ها خودشون رو برای ترندهای روتین پوستی و آرایشی آماده میکنند تا به بهترین شکل بدرخشند و همسو با این ترندها حال و هوای جدید و جذابی به روتین پوستی و آرایشی خودشون بدن. ما هم به اندازه شما ذوق داریم تا با ترندهای روتین پوستی آشنا شویم پس تا پایان همراه این وبلاگ باشین تا به سراغ این ترندهای جذاب و خیره کننده برویم.

روتین پوستی

پوست طبیعی و صاف

شاید امسال هم مثل سال قبل رنگ پوست طبیعی ترند باشد اما تفاوتی که دارد در سلامت و صافی پوست است. امسال با استفاده از محصولات روتین پوستی مناسب سعی کنید تا علاوه بر داشتن پوستی با رنگ طبیعی سلامت و جوانی پوستتان هم به خوبی در کنارش تکمیل شود. برای مثال میتوانید از پک سه عددی کرم شب + کرم روز + فیس واش برند اولای استفاده کنید تا هم پوست خود را تغذیه رسانی کنید و هم از آن محافظت کنید. بنابراین پوستتان برای یک آرایش بی نقص و ترند آمادست!

شوینده صورت اولای با عصاره توت که سبوم، آلودگی و آثار آرایش را پاک میکند و پوست را برای مراقبت های بیشتر کرم روز سفید کننده آماده می کند.

در مرحله بعد، کرم روز پوست شما را در برابراشعه های خورشید محافظت و آبرسانی کرده و همچنین رنگ پوست را روشن می کند و لکه های تیره پوست را کاهش می دهد.

در نهایت، کرم شب پوست شما در هنگام خواب مرطوب و آبرسانی میکند و رنگ پوست روشن‌ تر و یکنواخت‌ تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم روز و شب اولای همراه شوینده آن روتین پوستی مناسبی برای بدست آوردن پوستی روشن و درخشان تر است.

روتین پوستی

لب های شاداب و همواره مرطوب

قطعا یکی از اجزای جذاب و کاریزماتیک صورت لب هاست که همواره به عنوان پارت فریبنده صورت شناخته میشود بنابراین باید به زیبایی و جذابیت لب های خود در روتین پوستی تان توجه کنید.

رنگ‌های طبیعی مثل هلویی، رز، گوشتی و کالباسی میتوانند حال و هوای ملایم و جلوه ای شاداب به لب های شما هدیه کند. یادتان نرود که با کمی برق لب و یا تینت حجت را بر لب هایتان تمام کنید و ظاهری زیبا، براق و برجسته به لب های خود  در روتین پوستی تان بدهید.

واقعی باشید!

درست است که پوست بی نقص و صاف طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است اما یکی از ترندهای روتین پوستی محبوب در سال ۲۰۲۴ وجود کک و مک در صورت است! بله درست میبینید. در واقع تلاش دنیای مد بر این است تا شما خودتان را جسورانه با هر آنچه که هستین به دنیا نشان دهید و به خود افتخار کنید.

شاید وجود آکنه و یا کک و مک در چهره برایتان آزاردهنده بنظر بیاید اما همزمان با اهمیت دادن به خود در روتین پوستی تان میتوانید این مشکلات پوستی را به راحتی با خود در خیابان و یا هرجای دیگری ببرید.

پیشنهاد میکنیم برای از بین بردن آکنه های صورت خود و رد بجا مانده از آن از کوکتل ضد اکنه فیلز آیزو در روتین پوستی تان استفاده کنید چرا که کوکتل ضد اکنه فیلز آیزو محصول اثرات ترمیمی خود را از طریق مرطوب کردن موضع و حذف باکتری‌ های مولد جوش ایجاد می‌ کند و همچنین لایه میانی پوست را به صورت مستقیم تغذیه می‌ کند و با کمک به کلاژن‌ سازی منجر به لایه‌ برداری از جای جوش‌ های قدیمی صورت می‌ شود.

روتین پوستی

مژه های رنگی

برای چندین ماه و در سال گذشته، ابروهای مشکی و بلیچ‌ شده و قوس‌ های متهورانه در کانون توجه بودند. حالا وقت آن است که مژه‌ ها را با رنگ‌ های تند و تیز و جذاب در معرض نمایش قرار دهیم. رنگ‌ های آبی، صورتی و بنفش در صدر فهرست رنگ‌ های محبوب سال ۲۰۲۴ هستند.

ریمل‌ ها با فرمول‌ های جدیدی به بازار آمده‌ اند که بلند کننده‌ و حجم‌ دهنده‌ ی مژه‌ ها هستند و دیگر نیازی به مژ‌ه‌ ی مصنوعی و چسب نیست. برندهای قدیمی‌ تر نیز در رنگ‌ های آبی، سبز و بنفش عرضه شده‌ اند تا به جای رنگ‌ های همیشگی و تکراری سیاه و قهوه‌ ای، آن‌ ها را وارد پالت رنگی روزانه‌ کنید و زیبایی و درخشندگی‌ به چهره‌ های خود بیافزایید.

لازمه درخشندگی و جذابیت این بخش داشتن پوست سالم و جوان در اطراف چشم است تا این آرایش به خوبی خود نمایی کند. کرم دور چشم رتینول راک سه مشکل اساسی پوست دور چشم یعنی تیرگی دور چشم، پف دور چشم و چین و چروک ها را درمان می کند

کرم دور چشم رتینول راک حاوی اسید هیالورونیک و نیاسینامید، پاک کننده های صورت، سرم های ویتامین C است که باعث محکم کردن بافت پوست ، افزایش گردش خون، بازسازی و ترمیم پوست ،افزایش سطح کلاژن در پوست از بین بردن الیاف و کلاژن های قدیمی و فرسوده تاثیر دارد.

روتین پوستی

رنگ صورتی غوغا به پا کرده است!

  • صورتی به سبک باربی: با وجود گذشت چند ماه از اکران فیلم پر طرفدار باربی، آرایش به سبک مارگو رابی، بازیگر نقش باربی همچنان بین دختران جوان و نوجوان محبوب است. این سبک روتین پوستی و آرایشی با الهام از زیبایی عروسک باربی کلاسیک، با استفاده از رژ لب، رژ گونه، سایه و خط چشم صورتی به شما یک چهره بی‌ عیب و نقص عروسکی را هدیه می‌ دهد.
  • صورتی ملایم کره ای: فیلم‌ های کره‌ای‌، موسیقی پاپ کره‌ ای و آرایش کره‌ ای این روزها به شدت پر طرفدار هستند. اگر شما هم از طرفداران فرهنگ کره‌ ای هستید، خوشحال باشید که یکی از ترندهای روتین پوستی و آرایشی امسال آرایش کره‌ ای است. آرایش کره‌ ای ملایم و روشن است و حالتی دخترانه و معصومانه دارد. خط چشم کره‌ ای صاف و ظریف است و تینت‌ های نود یا صورتی کمرنگ در آرایش کره‌ ای کاربرد زیادی دارد.
  • رژگونه های عروسکی: هیچ چیز بیشتر از گونه های صورتی هلویی رنگ که حالت خجالتی و گل گون به چهره تان میدهد زیبا و دخترانه نیست. این نوع رژگونه‌ها اصولاً ظاهری جوان‌تر به چهره می‌بخشند و با برجسته‌تر کردن استخوان‌های گونه، آن‌ها را بیشتر در معرض توجه قرار می‌دهند.استفاده از رژگونه هلویی و کرم روی پلک‌ها، بینی و پیشانی برای ایجاد درخششی ملایم و با طراوت نیز بخشی از این ترند خواهد بود پس توجه داشته باشید که بافت رژ گونه باید ملایم و براق باشد.

شما کدام یک از این ترند های پوستی سال ۲۰۲۴ را بیشتر دوست داشتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل و شماره همراه شما هرگز نمایش داده نخواهد شد، وب سایت اختیاریست.

دیدگاه:پیام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.